Friday 9 October 2015

Family time

Assalamualaikum.

Hari ini saya keluar dating berermpat dengan anak2.

Hari ini kan 28hb April kan.. Jadi saya belanja mai Hubby dan spend time dengan anak2.

Saya nak cerita tentang kedai yang saya pergi.. Revolusi by anak2 muda gen infiniti memang terbaik..

Dari luar orang akan tanya..Kedai makan ke macam ni.. Depan car wash je..tapi makanan tip top..

Senang je cari,dekat restoran d'pohon,gunung jerai kedah..














@Untuk mendapatkan nasihat percuma dan maklumat lanjut, sila hubungi saya :
Siti Zuhaida Ahmad - Shaklee ID - 1136691
Pengedar Shaklee Utara - Kedah (Sungai petani, Gurun, Bedong, Yan, Guar Chempedak, Bukit Selambau, Jeniang, Padang Serai, Kulim)
FB Page: Zuhaida Ahmad
FB: Zuhaida Ahmad
Email: sitizuhaida@gmail.com atau sitizuhaidaahmad@yahoo.com
Call/SMS/WhatsApp: +6019-5523058


No comments:

Post a Comment