Wednesday 18 June 2014

Peluang Jana Pendapatan Dengan Shaklee

Alhamdulillah. Saya bersyukur sangat-sangat kerana Allah bukakan jalan ini untuk saya, pada mulanya saya ragu-ragu dengan masa yang kononnya singkat bagi kita semua, tidak sempat buat macam-macam dalam masa satu hari. Berkat usaha dan tunjuk ajar dari upline dan juga 'support' dari kawan-kawan dan suami, saya berjaya mengendalikan shaklee dengan baik sekali. InsyaAllah, saya mempunyai misi untuk berkongsi kebaikan Shaklee dengan lebih ramai rakyat Malaysia. Kenapa? Hanya anda yang pernah ambil Shaklee sahaja yang tahu.

Jujurnya, saya tak pernah terlibat dalam sebarang bisness. Kita sudah dibentuk dari sejak lahir, kerja la government, ada pencen, jadi misi hidup saya cuma untuk jadi pegawai kerajaan. Tapi sekarang dah berubah bila saya sendiri yang gunakan Shaklee, saya jadi jatuh cinta dengan Shaklee. Saya ni pemalas, tidak pandai bercerita tapi dalam tak pandai semua tu, saya mampu tersenyum bila dah dapat jana pendapatan 4 angka melalui Shaklee. Macamana saya buat? Shhhh. Rahsia tu hanya saya kongsikan secara esklusif dengan mereka yang join saya di Shaklee.


Kenapa Shaklee?


  • Tidak perlu keluar mencari customer 

Bagi sesiapa yang tidak reti bercakap secara berdepan atau tidak reti menjual langsung, ini peluang terbaik untuk anda. Di Shaklee, kita cuma perlu mengadap laptop atau telephone sahaja. Anda hanya perlu cerita tentang kebaikan product Shaklee sahaja. 

  • Tidak perlu menyimpan stok 

Shaklee mengamalkan sistem 'Dropship' dimana, pengedar tidak perlu menyimpan stok, hanya perlu kongsikan tentang product tersebut. Syarikat Shaklee sendiri yang akan membungkus dan menghantar terus ke rumah customer. 

  • Masa kerja yang fleksibel mengikut jadual sendiri 

Di Shaklee, tidak ada orang yang akan paksa anda untuk bekerja mengikut kehendak upline. Sistem Shaklee tidak memberi manfaat langsung kepada upline. Point yang anda dapat hanyalah untuk diri anda sendiri. Jadi anda yang perlu tetapkan masa dan waktu untuk mendapatkan point tersebut dalam kata lain, lebih usaha lebih dapat point. 

  • Perbezaan Shaklee dengan vitamin yang lain 

Bertepatan dengan prisip selamat, berkesan dan semulajadi. Bahan yang tidak mempunyai unsur dadah dan 100% selamat untuk setiap lapisan masyarakat. Tiada bahan pengawet dan pewarna yang tidak dibenarkan. Bahan yang mengandungi 100% dari alam semulajadi. 





Modal permulaan serendah RM 80 atau tanpa modal langsung 


Pendaftaran RM 80 dan daftar menggunakan ID saya iaitu 1136691 (Siti Zuhaida Ahmad) (jika anda pergi sendiri di branch Shaklee) 


Pendaftaran RM 80 untuk semenanjung malaysia (starter kit akan sampai terus ke rumah) 


Pendaftaran RM 100 untuk sabah dan sarawak (starter kit akan sampai terus ke rumah) 


Percuma keahlian dengan pembelian bernilai RM 660 @ 200 point. 





Keistimewaan tentang Shaklee hanya boleh dikongsi dengan lebih details jika anda menjadi ahli Shaklee dan dibawah susur galur saya. Shaklee menawarkan banyak faedah kepada pengedarnya. Boleh klik disini jika ingin maklumat lanjut.




Sila ke pautan seterusnya untuk berdaftar dengan saya.


@Untuk mendapatkan nasihat percuma dan maklumat lanjut, sila hubungi saya :
Siti Zuhaida Ahmad - Shaklee ID - 1136691
Pengedar Shaklee Utara - Kedah (Sungai petani, Gurun, Bedong, Yan, Guar Chempedak, Bukit Selambau, Jeniang, Padang Serai, Kulim)
FB Page: Zuhaida Ahmad
FB: Zuhaida Ahmad
Email: sitizuhaida@gmail.com atau sitizuhaidaahmad@yahoo.com
Call/SMS/WhatsApp: +6019-5523058
































No comments:

Post a Comment