Thursday 8 October 2015

Kesan EPIDURAL





Assalamualaikum.

Lepas operation dan kena cucuk epidural,saya selalu sakit tulang belakang.

Jamu pun dah ambil..sama juga keadaan saya..

Niat saya ambil GLA untuk betulkan rahim saya, tetapi dalam masa yang sama sakit dibelakang juga hilang..Alhamdulillah..

Disini saya sertakan kelebihan dan khasiat GLA
 


Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
Membantu meningkatkan kesuburan
Melegakan PMS (sindrom pra-haid)
Membantu dalam menangani menopus
Menguatkan kuku dan rambut
Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
Membantu menangai ekzema
Melegakan simptom akibat artritis reumatoid
Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
Menguatkan imuniti tubuh
Memperlahankan proses penuaan
Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung
Mengawal kencing manis dan darah tinggi
Mengawal kolesterol
Untuk fungsi saraf

Untuk makluman, October 2015 GLA ada promotion..


@Untuk mendapatkan nasihat percuma dan maklumat lanjut, sila hubungi saya :
Siti Zuhaida Ahmad - Shaklee ID - 1136691
Pengedar Shaklee Utara - Kedah (Sungai petani, Gurun, Bedong, Yan, Guar Chempedak, Bukit Selambau, Jeniang, Padang Serai, Kulim)
FB Page: Zuhaida Ahmad
FB: Zuhaida Ahmad
Email: sitizuhaida@gmail.com atau sitizuhaidaahmad@yahoo.com
Call/SMS/WhatsApp: +6019-5523058

No comments:

Post a Comment