Wednesday 29 June 2016

DETOX BUAT SAYA STRESS!! ==== Saya dah tempah baju raya tahun ni. Siap ukur badan lagi. Bestnya raya saya. Tapi yang tak bestnya baju tu besar sangat sedangkan dah ukur ikut badan saya. Sebab saya dah kurus ke? Tapi jauh sangat beza. Apa yang saya makan time sahur? Tak makan nasi langsung. Apa yang saya makan time berbuka? Nasi + gulai Tapi ada tambahan tau, lechitin + alfalfa + herblax. Ni la kot penyebabnya. Tak pasai nak kena p auter balik baju ni.

DETOX BUAT SAYA STRESS!! ==== Saya dah tempah baju raya tahun ni. Siap ukur badan lagi. Bestnya raya saya. Tapi yang tak bestnya baju tu besar sangat sedangkan dah ukur ikut badan saya. Sebab saya dah kurus ke? Tapi jauh sangat beza. Apa yang saya makan time sahur? Tak makan nasi langsung. Apa yang saya makan time berbuka? Nasi + gulai Tapi ada tambahan tau, lechitin + alfalfa + herblax. Ni la kot penyebabnya. Tak pasai nak kena p auter balik baju ni.
by Zuhaida Ahmad

June 29, 2016 at 06:54PM
from Facebook
via IFTTTfrom Facebook
via IFTTT

No comments:

Post a Comment