Sunday 1 January 2017

Menulis dengan Hati

πŸ˜‚πŸ˜‚ Dah tau tanye lagiπŸ˜‚πŸ˜‚ Paling lawak no. 8πŸ˜‚ °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° 1.Bile org nampak kau tutup mate S:kau tido ke?? J:x la,aku training nk mati °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° 2.Kau bwk tv kau pergi tmpt baiki tv S:kau nk aku baiki ke tv ni? J:ehh x la,aku saje je bwk tv ni jalan jalan °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° 3.Time kau baru bangun tidur S:kau dh bangun?? J:x la,aku jalan smbil tido °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° 4.Kawan kau call telefon rmh kau S:kau kat mane?? J:kat bus stop °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° 5.Dia nmpk kau keluar dari bilik mandi basah basah S:kau baru mandi?? J:x la,aku jatuh dlm lubang jamban °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° 6.Kau berdiri dlm lift di tingkat paling bawah S:going up ke? J:x la,aku tgh tunggu apartment aku turun bawah °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° 7. Boyfriend kau bawak 1 jambak bunga kat rmh kau S:ehh,bunge ke tu?? J:x la,ni paku pakis dgn kubis °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° 8.Kau dlm toilet,pintu berkunci,ada org ketuk pintu n tanya S:ada org ke?? J:(suara kiut) x da org! Ni taik yg berckpπŸ˜‚ °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Kalau ketawe tu jgn ketawe sorang sorang,send kat kawan kau biar dia x stressπŸ˜˜πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

No comments:

Post a Comment