Wednesday 25 March 2015

Saya suka tudung Adijuma

Assalamualaikum.
Hari ni saya sihat je,awak yang baca ni harap2 sihat hendaknya.
Semalam lepas travel dari shah alam,terdetik dalam hati,kalau aku meninggal masa dalam perjalanan pergi atau balik,siapa nak jaga anak2 aku,jasa mak belum lagi aku balas..dah ready ke nak masuk alam kubur..ilmu di dada masih belum cukup nak jawab munkar dan nakir.

Jadi hari ni,pickup phone dan call mak..sebak sangat rasanya..saya ada banyak sangat salah dengan mak..ampun dan maaf saya pinta dari mak..
Hari ni pun WhatsApp hubby untuk mohon ampun dan maaf. Dosa saya dengan hubby pun banyak. Jasa dia,kesabaran dia melayan karenah saya tak mampu saya nak balas dengan kata2. Tenang sangat hati hari ini.

Journey untuk mendapatkan 3 tiket umrah buat suami dan mak masih dalam genggaman. Kalau harap nak simpan sendiri memang tak dapat la. Nak kerja siang malam dan tidur kat office sekali pun,memang tak mampu nak simpan duit.

Harini dengan mood baru dan azam yang baru,saya pun reward diri saya dengan tudung 'aj'. Saya jenis berkira sikit bab duit nak beli baju dan tudung ni (bab makan tak pe). Bagi saya RM50 dihabiskan untuk beli tudung tu,sangat membazir tapi saya gagahkan juga beli tudung aj ni dari kawan.

Ni la tudung saya harini. Feeling cantik sat harini.


No comments:

Post a Comment