Tuesday 24 March 2015

Gegar Gerudi Utara



Assalamualaikum.

Hari ni baru kesempatan nak update blog. Harap kawan2 yang baca entry saya kali ni sihat dan ceria selalu. Ingat pesanan saya selalu, stress boleh hilangkan vitamin C dalam badan. Harap2 jangan stress sangat ye. Senyum je...tak perlu kata apa2 pun.

Minggu lepas saya ada join kelas yang master2 shaklee buat...memang best sangat2...saya bawa anak saya yang nombor 3...amni raisha...baru 4 bulan ++.. Dalam bershaklee, memang tak ada halangan untuk bawa anak ke majlis even majlis besar2 macam master celebration ke...tu yang benda pertama yang saya jatuh hati dengan shaklee...So, no reason untuk tak datang kelas yer..

Impian saya untuk cycle 2015/2016 untuk bawa ibu dan suami tercinta pergi umrah. Saya tak nak jadi anak yang menyesal nanti...Saya akan berusaha demi ibu saya.. Ibu yang banyak berkorban untuk menjadikan saya seperti hari ini. Baik atau buruk ibu saya, dia tetap ibu saya dunia dan akhirat... Bagi saya hidup ini hanya lah pinjaman.. Kalau kita tidak berusaha untuk buat habis baik.. Mesti dah tak sempat nanti..

Saya pernah pergi kelas imkk dan mmm by #DAO, masatu saya memang keluar dengan satu azam, nak berbakti dengan ibu saya...tapi saya lemah di tengah jalan dek kerana termakan hati dengan ibu.. Tapi bila hadir kelas gegar gerudi utara conduct by master2 dan otai dlm #GLC, saya memang tercabar. Diaorang boleh buat, kenapa aku banyak alasan. Diaorang boleh buat 5/6 angka dalam setahun, kenapa aku nak tangguh lagi. Sejak dari haritu, saya termimpi2 master zura and pm laila cakap.. bukan motivasi yang buat kita down...bukan orang sekeliling kita yang buat kita down...commitment and attitude kita sebenarnya..

Berubah untuk lebih baik adalah tuntutan agama kita.


@Untuk mendapatkan nasihat percuma dan maklumat lanjut, sila hubungi saya :
Siti Zuhaida Ahmad - Shaklee ID - 1136691
Pengedar Shaklee Utara - Kedah (Sungai petani, Gurun, Bedong, Yan, Guar Chempedak, Bukit Selambau, Jeniang, Padang Serai, Kulim)
FB Page: Zuhaida Ahmad
FB: Zuhaida Ahmad
Email: sitizuhaida@gmail.com atau sitizuhaidaahmad@yahoo.com
Call/SMS/WhatsApp: +6019-5523058

No comments:

Post a Comment